Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů
Menu
>

Nejlepší knihy a romány pro ženy – TOP 10 tipů

Knihy pro ženy, to nejsou jen romány. I když romantiky není nikdy dost, že, milé dámy? Knihy pro ženy mohou být také plné humoru, dobrodružství, motivace nebo víc než romantiky… rovnou erotiky. My jsme se zaměřili na ty nejlepší ženské knihy, a přehledně jsme je rozdělili hned do 10 kategorií. Potřebujete si odpočinout u pořádné „romanťárny“? Ráda byste si zvedla náladu nějakou vtipnou knížkou? Hodila by se vám menší (či větší) dávka motivace a sebevědomí? Tohle všechno tu pro vás máme, stačí si jen vybrat. Větší dávku románů seženete ve výhodných balíčcích.

Předobjednejte si horkou novinku od Patrika Hartla – Gazely, kniha vychází 13.10.23

1. Nejlepší knihy pro ženy

Kniha Kategorie
TOP ženské knihy
Čajovna v Tokiu - nejprodávanější kniha pro ženy Čajovna v Tokiu
Julie Caplinová
Nejprodávanější kniha pro ženy Zjistit cenu
Heřmánkové údolí - nejlépe hodnocená kniha pro ženy Heřmánkové údolí
Hana Marie Körnerová
Nejlépe hodnocená kniha pro ženy Zjistit cenu
Snít znovu - romantická kniha pro ženy Snít znovu
Mona Kasten
Romantická kniha pro ženy Zjistit cenu
Podbrdské ženy - nejlepší historický román pro ženy Podbrdské ženy
Jana Poncarová
Nejlepší historický román pro ženy Zjistit cenu
Malý pražský erotikon - humorná kniha pro ženy Malý pražský erotikon
Patrik Hartl
Humorná kniha pro ženy Zjistit cenu
Šťastná kniha - nejlepší motivační kniha pro ženy Šťastná kniha
Barbora Šťastná
Motivační kniha pro ženy Zjistit cenu
Svět je láska: deník intuitivního cestovatele Svět je láska – deník intuitivního cestovatele
Biedermann Doležalová Lucie, Kristýna Janáčková
Cestovatelská kniha pro ženy Zjistit cenu
Jeho banán - erotická kniha pro ženy Jeho banán
Penelope Bloom
Erotická kniha pro ženy Zjistit cenu
Jako v pohádce - nejlepší kniha pro mladé ženy Jako v pohádce
Danielle Steel
Nejlepší kniha pro mladé ženy Zjistit cenu
Bridgertonovi: Vévoda a já Bridgertonovi: Vévoda a já
Julia Quinn
Kniha pro ženy dle seriálu Zjistit cenu

Náš tip

Nevybrali jste si? Podívejte se na naše další tipy na nejlepší knihy.

2. 1) Čajovna v Tokiu – nejprodávanější kniha pro ženy

Čajovna v Tokiu - nejprodávanější kniha pro ženy

Grada.cz

Kodaň, Brooklyn, Island, Paříž, Chorvatsko, nyní Tokio. Jedná se v pořadí o 6. román ze série Romantické útěky od britské autorky J. Caplinové. A jaká je jedna z nejprodávanějších knih pro ženy? Romantická a oddechová. Vtáhne vás do děje tak, že máte pocit, jako byste se také procházeli po japonských ulicích. Navíc vám přinese i pár zajímavých postřehů z Japonska, což je velké plus.

Hlavní postavou je Fiona, vášnivá fotografka. Má cestovatelský blog a jejím snem je podívat se do Japonska. Když vyhraje čtrnáctidenní cestu do Tokia, její sen se stává skutečností. Nebo? V Tokiu zjistí, že jejím průvodcem bude Gabe. Muž, který jí před lety zlomil srdce a který jí nyní dává najevo, jak moc ho obtěžuje, že se jí musí věnovat. Lásku a vřelost najde u místních žen, v jejich domě a rodinné čajovně se Fiona cítí výjimečně. Vrací se jí sebevědomí, při toulkách Tokiem se navíc znovu sblíží s Gabem…

3. 2) Heřmánkové údolí – nejlépe hodnocená kniha pro ženy

Heřmánkové údolí - nejlépe hodnocená kniha pro ženy

Knihydobrovský.cz

„Přečteno jedním dechem.“, „Velmi poutavý příběh.“, „Jedna z nejkrásnějších a nejsilnějších knih, které jsem kdy četla.“ Přesně takové jsou recenze na jednu z nejlépe hodnocených knih pro ženy Heřmánkové údolí. Čím čtenářky tolik zaujala? Je založena na pravdivém a strhujícím životním příběhu, navíc má hrdinku, která dokáže ženu motivovat k tomu, aby se stala o něco silnější a vytrvalejší.

Sedmnáctiletou Annu repatriují v roce 1946 z Ruska do poválečného Československa. Oba rodiče jsou mrtví, v Čechách se o ni mají postarat matčini příbuzní. Anna zná Čechy jen z vyprávění, neumí řeč a příbuzné viděla jen na fotografiích. Přesto doufá a těší se, že u nich najde nový domov. Po příjezdu se ale dovídá, že všechno je jinak. Ocitá v nádherné, ale téměř vylidněné krajině Středohoří, s mužem, o němž nic neví… Jedná se o silný příběh ženy, která i přes svůj nelehký osud dokázala prožít svůj život naplno.

4. 3) Snít znovu – romantická kniha pro ženy

Snít znovu - romantická kniha pro ženy

Knihydobrovský.cz

Jméno Mona Kasten jste už určitě slyšeli. Německou spisovatelku si čtenářky oblíbily díky knižní sérii Začít znovu. Pátý díl série nese název Snít znovu a kromě dvou romantických linek přináší čtenářkám i nějaké to ponaučení – jděte si za svými sny, nevzdávejte se a stůjte si za svým. Děj je prý sice jednodušší než u předešlých knih, ale i tak se kniha moc líbí. Vyzkoušíte ji?

Odvážné a talentované herečce Jude se v Los Angeles zhroutí sny, a tak utíká za svým bratrem do Woodshillu, kde se chce znovu postavit na vlastní nohy. Jedním ze spolubydlících v bratrově domě je ale její bývalý přítel Blake, kterému kdysi zlomila srdce. Ten jí dává jednoznačně najevo, že mezi nimi už nikdy nic nebude. Jude se to snaží respektovat, ale situace se začne dost komplikovat…

5. 4) Podbrdské ženy – nejlepší historický román pro ženy

Podbrdské ženy - nejlepší historický román pro ženy

Knihydobrovský.cz

Smutná, čtivá, příjemná a pravdivá. To jsou základní přívlastky knižní prvotiny české spisovatelky a novinářky Jany Poncarové. Kniha se velmi dobře čte, syrově zachycuje život (především) podbrdských žen, jejichž osudy vám rozhodně nebudou lhostejné. Budete kroutit hlavou, jak je vůbec možné, že takto někdo opravdu žil, přežíval.

Knížka je dostupná i v audio verzi, kterou naleznete zde.

Tento historický román přináší příběh o nelehkých osudech sedláků, jejich žen a dětí – v podhůří Brd, na pozadí událostí minulého století. Prolínají se v něm osudy tří žen. Emílie zažije bolesti války i nástup komunismu, nejvíce ji však trápí samota a odcizení, které zažívá ve svém manželství. Nešťastná je také její dcera Jana, která ve svém životě zažila málo rodičovské lásky a sama ji neumí předat dál. Dokáže poslední z podbrdských žen Johanka zlomit rodinnou kletbu jménem samota?

6. 5) Malý pražský erotikon – humorná kniha pro ženy

Malý pražský erotikon - humorná kniha pro ženy

Knihydobrovský.cz

Jedná se o druhý román režiséra a autora divadelních komedií Patrika Hartla, kterého si díky jeho typického a nepřeslechnutelného smíchu pamatuje snad každý. Malý pražský erotikon je zábavným obrazem intimního života hned několika sousedů. Autor píše velmi vtipně, s nadhledem, nadsázkou. Kniha je určená pro všechny, kteří nemusí klasické „přesladké“ romány.

Příběh, respektive příběhy této knihy se odehrávají ve dvou sousedících řadovkách s výhledem na Prahu. Bydlí tady rodiny, jejichž členové prožívají nejrůznější milostné příběhy. Honza je v pokušení, ale nechce si komplikovat život, tak se mu snaží odolat. Marta je vdaná, ale občas neodolá. Zbyněk se odolávat ani nepokouší. Táňa miluje tajně. Petra má zábrany. Tomáš je zbytečně velký romantik. Cyril je zvrhlík. Adéla, aby se necítila sama, se miluje častěji než všichni dohromady.

7. 6) Šťastná kniha – nejlepší motivační kniha pro ženy

Šťastná kniha - nejlepší motivační kniha pro ženy

Knihydobrovský.cz

Šťastná kniha plná emocí, života a rozhodnutí. Ale pozor, rozhodně se nemusíte bát, že po přečtení budete mít těžkou hlavu. Naopak, kniha je ryze odpočinková a je pro všechny, kdo si chtějí odpočinout od všech starostí. Obsahuje spoustu informací z výzkumů a statistik, což některé čtenářky oceňují, jiným to naopak trošku vadí. Kde je pravda, to musíte posoudit sami.

Přemýšlíte občas nad tím, že byste měla změnit svůj život? Udělat nějakou razantní změnu? Co kdybyste místo toho zkusila být šťastná s tím, co máte? Autorka Barbora Šťastná také přemýšlela a plánovala, nakonec si nechala svůj život: s manželem, dvěma dětmi, bytem, hypotékou a klasickou pracovní dobou. A nakonec zjistila, že to je její pravé štěstí. Že už nemusí být šťastná jen na Vánoce nebo na dovolené.

8. 7) Svět je láska: deník intuitivního cestovatele – cestovatelská kniha pro ženy

Svět je láska: deník intuitivního cestovatele

Knihydobrovský.cz

Autorky této „cestovatelské knihy“ prošly Svatojakubskou cestu a společně procestovaly velkou část Bosny a Hercegoviny. Kniha je tak plná jejich autentických zápisků, ale také inspirativních koláží, citátů a ilustrací. Najdete tu místo i pro vlastní zápisky z cest.

Napadlo vás u názvu knihy, co je to „intuitivní cestování“? S tímto pojmem přišly samy autorky. Na svých cestách se totiž nechávaly unášet intuicí a přítomným okamžikem. Věřily, že osud jim už všechno dokonale připravil. Na cestách si vedly deníky, které kromě cestovatelských zážitků zachycovaly jejich emoce. Tento „Deník intuitivního cestovatele“ je však určený pro vás, abyste si také osvojili princip intuitivního cestování a naplno si užili svoji cestu, která je pro vás někde už dávno připravena.

9. 8) Jeho banán – erotická kniha pro ženy

Jeho banán - erotická kniha pro ženy

Knihydobrovský.cz

Jak už název napovídá, jedná se o román plný sarkasmu a dvojsmyslů. Někomu připomíná legendárních 50 odstínů šedi, další čtenářky to rezolutně odmítají. Na čem se ale všechny jednoznačně shodují, to je humor a zábavně-lechtivé popichování hlavních hrdinů. Kniha je prý předvídatelná, ale proč ne – alespoň si u ní odpočinete a pobavíte se. Z toho je jasné, že kniha není pouze erotická.

Nataša je ztřeštěná sekretářka, která se velmi snadno dostává do trapných situací. Je ale také inteligentní, milá, dokáže si dělat srandu sama ze sebe. Bruce, její nový šéf, je pan dokonalý, i když možná až moc velký bručoun. Zakládá si na striktním dodržování pravidel. Jedním z nich je to, a teď se držte, že mu nikdo nesmí sáhnout na banán. Jako opravdu. Nataša mu na něj jednou sáhne, dokonce se jím před svým šéfem začne dusit. Jak tento jednoduchý, předvídatelný a absolutně odpočinkový erotický román asi dopadne, vám nemusíme dlouze popisovat.

10. 9) Jako v pohádce – nejlepší kniha pro mladé ženy

Jako v pohádce - nejlepší kniha pro mladé ženy

Knihydobrovský.cz

Danielle Steel patří mezi nejúspěšnější spisovatelky všech dob, napsala 165 knih, kterých se prodalo více než 650 milionů kopií. Je považovaná za královnu moderní romance, což potvrzuje i knihou „Jako v pohádce“. I když tato kniha nepatří mezi její nejtypičtější. Jedná se o moderní podobu již mnohokrát zpracovaného příběhu o Popelce. Nejedná se prý o klasický příběh lásky, ale spíše o příběh boje dobra se zlem. Co na konec vyhraje? Asi tušíte.

Hlavní postavou této pohádky pro dospělé je Camilla, která vyrostla mezi krásnými rodinnými vinicemi. Po dokončení univerzity se vrací domů a chce rodičům pomoci řídit malé, ale velmi úspěšné vinařství. Dokonalou rodinnou pohádku však ukončí smrt její matky. O něco později se její zoufalý otec nechá okouzlit vypočítavou Francouzkou, která se do jejich domu přistěhuje i se svými dvěma syny. „Novodobá Popelka“ Camilla se svojí novou macechou občas „bojuje“, na pomoc jí však nepřijíždí žádný princ. Objeví se její přítel z dětství…

11. 10) Bridgertonovi: Vévoda a já – Nejoblíbenější kniha pro ženy dle seriálu

Bridgertonovi: Vévoda a já

Knihydobrovský.cz

Už jste o Bridgertonových slyšeli? Jedná se o seriálový fenomén na Netflixu. Je velkolepě natočený a možná i to jej spolu s romantickým příběhem a dokonalými postavami dělá vysoce návykovým. Kniha je podle čtenářů a diváků jiná než seriál, což prý rozhodně nevadí. Kromě vášně v ní najdete určité kouzlo i vtip.

Vévoda, Simon Basset, se potřebuje zbavit všech vdavekchtivých dívek a také dohazovačů ve svém okolí. Vymyslí si tak skvělý plán – uzavře dohodu s Daphne, mladší sestrou svého přítele, a začne se jí „jakože“ dvořit a předstírat k ní náklonnost. Ze začátku nevinná hra se ale malinko vymyká kontrole. Na té dívce je něco zajímavého, něco, co mu zrychluje srdeční tep. Navíc Daphne se postupem času do charizmatického šlechtice doopravdy zamiluje, musí se však držet. Nesmí dopustit, aby jí temperamentní a okouzlující vévoda, který se zapřisáhl, že navždy zůstane svobodným mládencem, nezlomil srdce.