>

Nejlepší erotické knihy pro ženy – 10 nejžhavějších tipů

Nemyslete si, že erotické romány jsou výmyslem posledních let. Už dříve se autoři dokázali rozvášnit a popsat pro své čtenáře i ta největší sexuální tabu – tak například Kámasútra, Lolita od Vladimira Nabokova nebo povinná školní četba Dekameron od Giovanniho Boccaccia.

Zajímavé je, že mezi aktuální a oblíbené autory erotické literatury patří naopak pouze ženy – E. L. James (Padesát odstínů šedi), Sylvia Day (série Crossfire), Samantha Young (série Dublin Street), Christina Lauren (série Božský). Jste připraveni na pořádnou dávku erotiky, vášně a samozřejmě i romantiky? Tady je přehled těch nejlepších a nejzajímavějších erotických knih.

Nejlepší erotické knihy

TOP erotické knihy
Výzva – zajímavá erotická novinka Výzva
Elle Kenedy
Zajímavá erotická knižní novinka Zjistit cenu
Boháč z Park Avenue – nejlépe hodnocená erotická kniha Boháč z Park Avenue
Vi Keelandová, Penelope Wardová
Nejlépe hodnocená erotická kniha Zjistit cenu
Jeho zákusek – nejprodávanější erotická kniha Jeho zákusek
Penelope Bloom
Nejprodávanější erotická kniha Zjistit cenu
Božský bastard – nejoblíbenější erotická kniha Božský bastard
Christina Lauren
Nejoblíbenější erotická kniha Zjistit cenu
Ochránce – romantická erotická kniha Ochránce
Ellen Jodi Malpasová
Romantická erotická kniha Zjistit cenu
Prohnaný – fantasy kniha s prvky erotiky Prohnaný
Kevin Hearne
Fantasy kniha s prvky erotiky Zjistit cenu
Životy záletných dam – historická erotická kniha Životy záletných dam
Pierre de Bourdeille
Historická erotická kniha Zjistit cenu
Strašidelná vagina – erotický horor Strašidelná vagina
Carlton Mellick III
Erotický horor Zjistit cenu
Padesát odstínů – nejlepší erotická knižní série Padesát odstínů
E.L. James
Nejlepší erotická knižní série Zjistit cenu
Nenasytná – český erotický román Nenasytná
Jana Javorská
Český erotický román Zjistit cenu

Nemůžete se rozhodnout, kterou ze skvělých knih vybrat? Podívejte se na naše tipy na skvělou knihu.

1) Výzva – zajímavá erotická novinka

Výzva – zajímavá erotická novinka

Knihydobrovský.cz

Tato novinka mezi erotickými knihami je prozatím posledním dílem oblíbené série “Briar U“. Všechny knihy této kanadské spisovatelky jsou čtenáři popisované jako zábavné a plné energie, kterou vám při čtení samozřejmě také dodají. „Výzva“ vás dostane hned od začátku, hlavní hrdinka vás bude občas štvát, jindy ji budete zbožňovat. A hlavního hrdinu? Toho budete zbožňovat stoprocentně.

Taylor se na vysoké dostane do sesterstva Kappa Chí. Místo, aby si to tu užívala, musí čelit nepříjemným „sestrám“ a zavděčit se jim. Aby jim dokázala, že k nim patří, bude muset pokořit jejich výzvu – svést pana „Oblíbeného“, hokejistu Conora Edwardse. Ten je sice velmi sympatický a extrémně přitažlivý, ale také je to „pařmen“ a sukničkář. Jak se jí tohle má podařit? Conor však Taylor překvapí – přistoupí na její hru, půjde s ní do ložnice a bude předstírat, že na to „vlítli“. Jenže Conor se rád baví, a tak chce v předstírání pokračovat… Skrývá se v Conorovi víc, než dává navenek najevo?

2) Boháč z Park Avenue – nejlépe hodnocená erotická kniha

Boháč z Park Avenue – nejlépe hodnocená erotická kniha

Knihydobrovský.cz

Toto autorské dámské duo společně sepsalo již několik knih, dohromady mají tyto spisovatelky na svých kontech desítky knih. Čtenáři na jejich knihách oceňují skvělé dějové zvraty – chvíli se smějete, chvíli brečíte, potom jste překvapení… Erotická kniha „Boháč z Park Avenue“ má moc hezký příběh a ukrývá v sobě všechno, co byste od oddechového erotického románu pro ženy očekávali.

Hlavní hrdinka spěchá na pohovor, při autonehodě se srazí s drahým autem, které řídí opravdu luxusní chlápek – okouzlující, ale pitomec. Dohadují se, nadávají si, nehodu nakonec vyřeší policie a pojišťovna. Když dorazí na pohovor, zjistí, že šéf je on. Chlápek z autonehody. Jenže ona tu práci nutně potřebuje. Tak ho poprosila, aby jí dal šanci. A dal. Začala pečovat o problémovou neteř, se kterou si nakonec vytvořila hezký vztah. A i když se tomu bránila, vztah si vytvořila i s ním. Začalo to hrátkami a flirtováním, pokračovalo to… Opravdu nečekaně.

3) Jeho zákusek – nejprodávanější erotická kniha

Jeho zákusek – nejprodávanější erotická kniha

Knihydobrovský.cz

Erotický bestseller „Jeho banán“, „Její třešničky“, „Jeho zákusek“, to jsou prozatím tři díly velmi oblíbené a velmi prodávané erotické knižní série „Objekty touhy“. Co si budeme povídat, jedná se o naprosté oddechovky, u kterých se od srdce zasmějete a zažijete i nějaké to příjemné vzrušení. Ve třetím díle „Jeho zákusek“ vás čeká zřejmě největší dávka humoru, pohodový vztah dvou hlavních hrdinů bez klasických romantických stereotypů a skvělé odreagování od všedních starostí.

Emily má opravdu sexy šéfa, který byl dokonce kdysi i její školní láskou. Není jednoduché odolat neodolatelnému, ale ona to zvládne. Musí. Už jen pár měsíců a odletí do Paříže za svým snem stát se umělkyní. Vydrží to? A mimochodem, počítalo by se, kdyby u toho nepoužila ruce? Sama ví, že počítalo. Nesmí riskovat a musí se do svého odjezdu chovat slušně. Je pyšná na to, jak dlouho už vydržela. Teď pro něj akorát musí udělat jednu rychlovku

Nepřehlédněte zvýhodněné balíčky na erotické knihy od různých autorů.

4) Božský bastard – nejoblíbenější erotická kniha

Božský bastard – nejoblíbenější erotická kniha

Knihydobrovský.cz

Už jen název této erotické knihy vás nemůže nechat v klidu. Máme pravdu? Ale pozor, kniha nezaujme jen názvem, ale také svým obsahem. Je vtipná, čtivá, skvělá. Do božského bastarda Bennetta se hned zamilujete, to vám garantujeme. Čtenáři na knize vyzdvihují sympatické postavy, prostředí z dnešní doby, poutavý děj i humorné scény.

Charizmatický Bennett se vrátil z Francie do Chicaga a začal pracovat na vysoké pozici v obrovském rodinném podniku. Při návratu byl velmi překvapený, že Chloe, asistentka, se kterou na dálku řešil nějaké věci, je… Krásná, nevinná, ale na druhou stranu i provokativní. A bude se s ní teď vídat každý den v práci. Po chodbách kolují drby o tom, že si rád užívá románky na pracovišti, to ale není pravda. Není jejich příznivcem. Až do teď. Kvůli Chloe musí svá vnitřní pravidla přehodnotit. Musí ji dostat za každou cenu. Kdykoli a kdekoli.

5) Ochránce – romantická erotická kniha

Ochránce – romantická erotická kniha

Grada.cz

Podle čtenářů asi nejlepší kniha od britské spisovatelky J. E. Malpasové. Dostanete od ní přesně to, co se dá od romanticko-erotické knihy očekávat – milou romantiku, lehkou erotiku, vtip, jednoduchý a čtivý příběh, trošku napětí, sympatické postavy i happyend.

Camille Loganová je taková ta klasická tatínkova holčička – sice krásná, ale především rozmazlená slečinka, kterou tatínek finančně sponzoruje a koupí ji vše, co jí na očích vidí. Tak přesně takhle hlavní hrdinku vnímá okolí. Camille je však zvyklá mít život ve vlastních rukou, snaží se být nezávislá. Kvůli obchodním praktikám svého otce se ale najednou ocitá v ohrožení. A potřebuje bodyguarda. Ví, že v minulosti udělala velkou chybu, ale to on taky, proto to nijak neřeší. Postupem času Jake zjistí, že je Camille jiná – soucitná, vřelá, zábavná. Její ochrana už pro něj není povinností, ale potěšením. Bohužel ji nikdy nemůže mít…

6) Prohnaný – fantasy kniha s prvky erotiky

Prohnaný – fantasy kniha s prvky erotiky

Knihydobrovský.cz

Fantasy kniha „Prohnaný“, to je 2. díl z prozatím sedmidílné série „Kroniky železného druida“. Čtenáři ji popisují jako dobře vymyšlený příběh plný magie a filmových narážek, který svižně plyne a ve kterém najdete vtipné i erotické pasáže. Ty prý autor příliš nerozepisuje, tak snad nebudete zklamaní. Podle oficiálních údajů se jedná o zábavnou městskou fantasy, jež se v zahraničí dočkala obrovského úspěchu.

Atticus O’Sullivan je poslední druid, žije v Arizoně a provozuje okultní knihkupectví. Lidé ho znají jako pohledného jednadvacetiletého Ira, ve skutečnosti mu je ale jednadvacet století… Ve volném čase na sebe bere zvířecí podobu a se svým irským vlkodavem vyráží na lov. Sílu čerpá ze země a nosí u sebe meč Fragarach neboli Odpovídač. Po meči touží naštvaný keltský bůh, který Attica nahání už po celá staletí. A konečně ho vystopoval. Atticus bude potřebovat nejen svoji sílu, ale také pomoc svůdné bohyně smrti, upířího i vlkodlačího právníka a sexy barmanky. K tomu se mu bude hodit i nějaké to pověstné irského štěstí. Jak tenhle irsko-keltský boj dopadne?

7) Životy záletných dam – historická erotická kniha

Životy záletných dam – historická erotická kniha

Knihydobrovský.cz

Pierre de Bourdeille zvaný Brantôm a jeho „Životy záletných dam“, to je (stejně jako jeho další díla) jakási „kaleidoskopická mozaika rozpustilých erotických příhod, anekdotických detailů a nevázaných rozhovorů“. V jeho pojetí jsou dějiny plné nezbedných příběhů, které, a teď pozor, nejsou vždy tak úplně smyšlené. Podstatou příběhů záletných dam je tělesná láska ve všech možných podobách – co dokážou v lásce dotyk, pohled nebo slovo? Jak moc jsou vášnivé starší dámy? Proč a jak dělají ženy ze svých mužů paroháče?

Ve zdvořilém vypravování se dozvíte zajímavosti o milostných polohách, starobylých stimulačních nástrojích, o afrodiziakách – jejich druzích a účincích, homosexuálních i lesbických touhách, o nevěře, nymfomanii nebo o známých případech krvesmilstva. Velmi zajímavý a obsáhlý seznam, co říkáte? Dámy, šlechtice a jiné vysoce postavené lidi zažijete v lechtivých a nestandardních situacích, při kterých se zřejmě i začervenáte.

8) Strašidelná vagina – erotický horor

Strašidelná vagina – erotický horor

Knihydobrovský.cz

Doufáme, že vás název tohoto erotického hororu neodradil. A pokud ne, tak věříme, že vás naopak zaujal. A zaujal i své čtenáře. Ti chválí nekonečnou autorovu fantazii. Pokud máte zálibu ve výstřednostech a netradičním humoru, určitě doporučujeme „Strašidelnou vaginu“ vyzkoušet. Jedná se o originální povídky plné sexu, humoru a bizarnosti, o jedno z vrcholných děl žánru bizarro fiction. Čtenářka do recenzí dokonce napsala: „Nikdy jsem nic podobného nečetla.“

Steve bláznivě miluje svoji excentrickou přítelkyni Stacy. Jejich sexuální život ale nestojí za nic. Steva totiž trápí kvílení, které se ozývá ze Stacyiny vaginy. Ta kvílení také slyší, ale nijak ji to netrápí. Až jednou večer se z ní vysouká kostlivec a Stacy tak pochopí, že v sobě ukrývá zvláštní nebezpečí. Přesvědčí Steva, aby se do ní vplížil a zjistil víc…

9) Padesát odstínů – nejlepší erotická knižní série

Padesát odstínů – nejlepší erotická knižní série

Knihydobrovský.cz

A je to tady. V našem souhrnu erotických knih samozřejmě nesmí chybět fenomén s názvem „Padesát odstínů“. Doslova celý svět se zamiloval do knih (a později také filmů) s charizmatickým a bohatým panem Greyem a milou Anastasií. Celá trilogie se čte naprosto sama, děj je poutavý, vzrušující, nechybí romantika, velká gesta a neuvěřitelné (snad až osudové) pouto mezi hlavními hrdiny.

Anastasia Steel je studentkou literatury a přichází napsat rozhovor s úspěšným podnikatelem Christianem Greyem. Navzájem se neskonale přitahují, Anastasia dokonce přistoupí na Christianovy lehce sadistické sexuální hrátky. Jeho praktiky a touhy ji mírně děsí, navzájem však bez sebe nedokážou existovat. První díl je hodně o sexu, v dalších se spíš rozvíjí vztah hlavních hrdinů. Co stojí za Christianovými „choutkami“? Dokáže mu Anastasia odolat? Co si spolu užijí příště? Jak jejich vztah dopadne? Tyto otázky se vám budou honit hlavou od začátku první knihy až po konec té třetí. Prostě od této trilogie neodtrhnete oči.

10) Nenasytná – český erotický román

Nenasytná – český erotický román

Knihydobrovský.cz

Česká spisovatelka Jana Javorská napsala více než 20 e-knih, k tomu také tři klasické romány pro ženy, všechny s nádechem erotiky – někde je jí méně, někde více. Jak napsala jedna ze čtenářek, jedná se o „knižní jednohubku“ – knihu zhltnete na jeden zátah. A i když je hlavní hrdinka opravdu nenasytná a za spoustu věcí ve svém životě si může sama, nebude vám její osud lhostejný.

Chemie funguje, to víme všichni. A tak se také může stát, že se z usedlé ženy, která je oddanou manželkou a milující matkou, stane nenasytná milenka. Všední stereotyp, práci a dříve samozřejmou péči o rodinu nahradí vášnivá každodenní touha po sexu. Klidný život hlavní hrdinky se díky chemii změní v hurikán. Potřebuje to – alespoň jeden jediný orgasmus. A přesně o tom je erotická kniha „Nenasytná“.